dinsdag 30 november 2010

Cor Hospes about guerrillamarketing - Dutch Cowboys (dutch)

Cor Hospes over guerrillamarketing

Di 24 maart 2009 20:30, Stefan Harzevoort, 8375
Cor Hospes over guerrillamarketing
Lunch bij Dauphine, hotspot voor marketing- Nederland. Een verhelderend gesprek met Cor Hospes over guerrillamarketing.

Cor Hospes is media en lifestylejournalist en schrijver van het boek "Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant". Ik vraag hem wat guerrillamarketing precies inhoudt. Cor noemt 6 criteria voor geslaagde guerrillamarketing en boort ons zelfbedachte stuntje regelrecht de grond in.

"Afschieten! Ik hoor het wel vaker, mensen hebben een leuk ideetje, maar waar is de relevantie? Guerrillamarketing is strategisch doordacht en daarbij staan de kernwaarden van een product, dienst of merk voorop." Ik moet aan mijn huiswerk... Maar daarin ben ik volgens Cor niet de enige: "De meeste marketeers zijn te schijterig. Kijk bijvoorbeeld eens naar Engeland, daar is guerrillamarketing een veel volwassener fenomeen".

In mei verschijnt zijn nieuwe marketingboek: Alle 13 goed, de beste online marketingtools. "Er worden tegenwoordig veel online marketingboeken geschreven in ons land. De meeste daarvan zijn dik, saai en vervelend, dat moet anders kunnen. Een vlot geschreven boek met zowel strategische als technische tools." (Klik hier voor de Podcast). Via: Pulseblog!
----------


Source: http://www.dutchcowboys.nl/marketing/16550

Geen opmerkingen:

Een reactie posten